• مسکن نخورید –ادویه بخورید

    مسکن نخورید –ادویه بخورید


    مواد طبیعی برای کاهش درد وجود دارد. به عنوان نمونه زردچوبه از بهترین ضد التهاب های طبیعی محسوب می شود.

چقدر پروتئین برای تقویت ماهیچه ها نیاز است؟


برخلاف باور عمومی ، مصرف پروتئین بیش از حد نیاز بدن باعث تقویت ماهیچه ها نمی شود، بلكه باید میزان مصرف مورد نیاز هر كسی از پروتئین مشخص شود.
اصول طلایی تغذیه ورزشی چیست؟


هیچ غذای جادویی در تغذیه ورزشی وجود ندارد.هیچ گروه غذایی به تنهایی باعث افزایش کارایی ورزشکار نمی شود.
تصویرسازی ذهنی برای سلامتی


تعریف طبق تعریف انجمن سرطان‌شناسی آمریکا تصویرسازی ذهنی شامل تمرینات ذهنی طراحی شده برای پذیرش ذهنی نفوذ سلامتی و بهبودی در بدن است.
شروع ورزش‌های برخوردی قبل 12 سالگی خطرناک است


بررسی‌ها نشان داده است که در 12 سالگی مغز نوجوانان در حساس‌ترین حالت است و وارد شدن ضربات متعدد به سر می‌تواند مشکلات مغزی شدیدی برای آن‌ها ایجاد کند.
رقابتی‌شدن تهدید جدی ورزش کودکان


دانشیار گروه فیزیولوژی ورزش دانشگاه شهرکرد معتقد است بزرگ‌ترین چالشی که ورزش کودکان را تهدید می‌کند، رویکرد نتیجه‌گرایانه‌ای است که مسئولان و مدیران ورزشی نسبت به این رده سنی دارند.
مسیر منحصر بفرد انسانها


نوع نگرش و برخورد ما با مسائل می تواند تعدیل کننده هیجانات، استرس ها و قضاوت های مادرمورد اتفاقات و حوادث با نوع برخوردمان با دیگران باشد.
میزان مصرف اکسیژن به هنگام ورزش در زنان و مردان متفاوت است


طبق مطالعات منتشر شده در مجله "فیزیولوژی، عضلانی" زنان نیاز به مصرف میزان اکسیژن بیشتری دارند تا مردان.
بیاید درشکاف افکارمان ساکن شویم


شاید بارها این احساس را داشته ایم که ذهنمان شلوغ شده است. انگار هیچ چیز سرِ جای خودش نیست. چندین فکر، همزمان به ذهنمان هجوم می آورد. خوب،طبیعی است که احساس نا خوشایندی داشته باشیم در کامپیوتر هم اگر چند آیکون را همزمان کلیک کنیم هنگ می کند.

     آرشیو مطالب ...